O presidente provincial, Luís Menor, acompañado polo director da área de Transparencia e Goberno Aberto da Deputación, Marcos Valiño, presentou hoxe os detalles desta nova iniciativa que pretende “apoiar ás nosas pemes, autónomos e emprendedores na súa dixitalización proceso contribuíndo a mellorar a súa competitividade”.
Para prestar este servizo de sensibilización, asesoramento personalizado e apoio en materia de dixitalización, disporase de dúas oficinas físicas permanentes (no Palacio Provincial e o Centro de Desenvolvemento Agrario de Xinzo), unha oficina física itinerante e unha oficina virtual.
Forma parte del programa “Acelera Pyme” del Ministerio para la Transformación Digital y la Función Pública, que forma parte del Plan de Digitalización de las Pymes 2021-2025, y que está financiado por la Unión Europea – Next Generation EU.
Ourense, 30 de agosto de 2024.
La Diputación de Ourense impulsa la transformación digital del pequeño comercio ourensano a través del proyecto “AcelerOU” que ha sido presentado hoy en el Palacio Provincial, por el presidente de la Diputación, Luis Menor, acompañado del director de Transparencia y Área de Gobierno Abierto, Marcos Valiño.
Se trata de un proyecto que se pone en marcha en el marco del programa “Acelera Pyme”, una iniciativa del Ministerio para la Transformación Digital y Función Pública y desarrollado por Red.es, que se enmarca en el Plan de Digitalización de la Pyme 2021-2025, financiado por la Unión Europea – Next Generation EU.
A Deputación Provincial de Ourense presentou a este programa o proxecto “AcelerOU” co obxectivo de “apoiar ás nosas pemes, autónomos e emprendedores no seu proceso de dixitalización, contribuíndo a mellorar a súa competitividade”, explicou Luís Menor.
Un proxecto que, segundo explicou o presidente provincial, será “fundamental para Ourense xa que o tecido empresarial do noso territorio está formado principalmente por pemes e autónomos, nunha contorna eminentemente rural e cun baixo nivel de dixitalización”.
Para prestar este servizo de sensibilización, asesoramento personalizado e apoio en materia de dixitalización aos futuros usuarios, a Deputación disporá de catro oficinas: dúas oficinas físicas permanentes que estarán situadas no Palacio Provincial e no Centro Agrogandeiro de Xinzo; unha oficina física itinerante con estancias semanais nos municipios da provincia, e unha oficina virtual que ofrecerá a todos os usuarios a posibilidade de beneficiarse de todos os servizos da Oficina Acelera Pyme en liña.
Este servizo inclúe, ademais da axuda e asesoramento, a “tramitación de axudas para a captación de financiamento para poder desenvolver os seus proxectos a través de programas estatais, como “Kit Consulting” e “Kit Dixital”, polos que empresas con até 250 empregados poderán dispor de subvencións que oscilarán entre os 3.000 e os 29.000 euros”, explicou Marcos Valiño.
O proceso sería o seguinte: o usuario contacta coa Deputación Provincial a través das diferentes oficinas dispoñibles, analízase o seu caso para realizar unha análise e diagnóstico do mesmo en materia de dixitalización e en base a iso elabórase un plan de acción que orienta o usuario nese proceso de dixitalización.
Actividades complementarias
Ademais, como complemento a estas oficinas, organizaranse 42 conferencias, talleres e seminarios para concienciar e apoiar sobre as tecnoloxías dixitais; 7 talleres teórico-prácticos sobre as axudas de financiamento existentes para a dixitalización; sesións de networking para formalizar acordos de colaboración; Incluiranse na web perfiles de demanda tecnolóxica e outros de oferta tecnolóxica para facilitar o encontro entre eles, entre outras actividades que se irán anunciando periodicamente.